🔷️ رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک: 🔷️برگزاری المپیاد ورزشی فرشتگان زمینی ویژه کودکان کم توان ذهنی،یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری اراک بود🔷️

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک:
🔷️برگزاری المپیاد ورزشی فرشتگان زمینی ویژه کودکان کم توان ذهنی،یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری اراک بود🔷️

🔹️رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای اسلامی شهر اراک گفت: برگزاری المپیاد ورزشی فرشتگان زمینی ویژه کودکان کم توان ذهنی( ID ) یکی از اقدامات ارزشمند سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک بود، که برای اولین بار در کشور در اراک برگزار شد.

🔹️عباس خسروانی گفت:شورای ششم در دوره جدید مدیریت شهری شعار عدالت شهری را سرلوحه کار خود قرار داده و به همین دلیل برای تمامی اقشاری که در این شهر زندگی می کنند و حق شهروندی دارند برنامه ریزی خواهیم کرد.

🔹️وی در ادامه افزود: برگزاری المپیاد ورزشی فرشتگان زمینی در راستای عدالت شهری و شهر دوستدار کودک و ایجاد فضای نشاط و سرزندگی برای کودکان با مدیریت سازمان فرهنگی شهرداری اراک و با حضور ۲۰۰ نفر در چهار رشته دارت، فوتسال، طناب کشی، فوتبال دستی برگزار شد و با توجه به استقبال خوب و رضایت مندی خانواده ها بنا داریم این قبیل برنامه ها را در سال ۱۴۰۲ مورد توجه قرار دهیم.

🔹️خسروانی خاطر نشان ساخت:در این المپیاد ورزشی از نظرات کارشناسی و فنی هیئت ورزشی جانبازان و معلولین استان و موسسه حامیان ورزش فرشتگان زمینی سرزمین آفتاب که در برگزاری این همایش ورزشی مشارکت داشتند بهره مند شدیم و در برنامه ریزی های آتی از نظرات فعالان این عرصه استفاده خواهیم کرد.

🔹️وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر در دوره ششم از هر طرح و برنامه ای که به شادی و نشاط خانواده های اراکی منجر شود حمایت خواهد

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *