بیانیه تبیینی شورای اسلامی شهر اراک

خلاصه خبر :

♦️ بیانیه تبیینی شورای اسلامی شهر اراک؛
موضوع حجاب درهمه حال یکی ازابزارهای دائمی جنگ اعتقادی دشمن وهابی و صهیونیستی برضدبانوی باشرافت و باکرامت ایرانی بوده، آنچنان که صعودایشان به قله های رفیع پیشرفتهای علمی، ورزشی واجتماعی را در رسانه های دروغ پراکنی خود سانسور و هیجانات و قانون گریزی عده ای از ” دخترانمان”رانهایت آمال و آرزوی ایشان بیان می کنند.
تلاش دارند باشعار فریبکارانه زن، زندگی، آزادی هدف مقدس آنها که همانا دستیابی به قله های عزت و سربلندی بانوی ایرانی است خدشه دار نمایند.
دشمنان، درعین اینکه مدعی آزادی در دنیا هستند در کمال وقاحت و بی شرمی تمام بعد از همجنس بازی، اخیرا بنام آزادی، بی حرمتی و تجاوز به کودکان طفل معصوم را هم قانونی کرده لذا هیچ خط قرمز و حیایی در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ندارد.
دراین میان اما، تعداد اندکی با انجام برخی اقدامات زننده و خارج از عرف، خواسته یا ناخواسته در خدمت دشمن درآمده و موجب اندوه مردم و هتک حرمت ماه مبارک رمضان شده اند.
شورای اسلامی شهر اراک ضمن انزجار از توطئه شوم دشمن، ضمن قدردانی از رئیس محترم دادگستری استان مرکزی در ورود جدی به رخداد تاسف بار اخیر در اراک، بی حرمتی برخی به مقدسات و ایجادناهنجاریهای اجتماعی را برنتابیده و هرگونه حرمت شکنی نسبت به مقدسات دینی و هنجارهای اجتماعی را نهی و از دستگاه های نظارتی و امنیتی درخواست دارد نسبت به شناسایی و مجازات عواملی که به صورت برنامه ریزی شده در سطح معابر و بخصوص هسته مرکزی شهر در حال تردد و قبح زدایی از این ناهنجاری شرعی واجتماعی هستند، اقدام عاجل نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *