بی واسطه با مردم/برپایی میزخدمت شورای اسلامی و شهرداری شهر اراک در مسجد امام رضا(ع) خیابان شهدای صفری

خلاصه خبر :

رایحه خوش خدمت به محله ما میرسد…

🔹بی واسطه با مردم/برپایی میزخدمت شورای اسلامی و شهرداری شهر اراک در مسجد امام رضا(ع) خیابان شهدای صفری

🔹در میز خدمت مسجد امام رضا(ع) خیابان شهدای صفری، شهروندان مشکلات خود را به صورت حضوری و رو در رو با رئیس شورای اسلامی شهر،شهردار اراک و مدیران شهرداری مطرح و راهکارهای رفع مشکلات و راهنمایی‌های لازم را دریافت کردند.

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک ، میز خدمت مسجد امام رضا(ع) خیابان شهدای صفری با هدف بررسی مطالبات شهروندان و ساکنان این محله از شهر اراک،شامگاه جمعه مورخ ۱۰ آذر ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشا، با حضور قربانی رییس شورای اسلامی شهر،محمودی شهردار اراک و مدیران شهرداری برپا شد.

🔹در این جلسه که به منظور تکریم شهروندان و بررسی پاره‌ای از مشکلات ساکنین برگزار شد، علاوه بر رئیس شورای اسلامی شهر،شهردار، استاندار مرکزی، فرماندار شهرستان اراک و سایر مسئولین دستگاه های اجرائی با استقرار در میز خدمت به صورت رو در رو شنونده مشکلات نمازگزاران و ساکنان این محله بودند و علاوه بر رسیدگی به موارد درخواستی شهروندان، دستورات لازم را صادر کرده و برای رفع پاره‌ای از مشکلات نیز توسط مدیران حاضر تصمیماتی اتخاذ شد.

🔹چیزی بهتر از این نیست که مسئولین رو در روی مردم بنشینند و در حضور آنها مشکلاتشان را مرتفع کنند و این اقدام موجب می‌شود تا شهروندان طعم شیرین حضور مسئولین در میان خودشان را بچشند و این بسیار ارزشمند است.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک  🌐 @arakshora6 🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *