تذکر دکتر کاوه فلک افلاکی رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی شورا مورخ۱۴۰۰/۳/۲۴

خلاصه خبر :

دکتر کاوه فلک افلاکی، رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک در جلسه صحن علنی این شورا که مورخ دوشنبه بیست و چهارم خرداد ماه ۱۴۰۰ تشکیل شده بود ضمن بیان تذکری مبنی بر اینکه در زمان انتخابات نباید امکانات شهرداری مورد سواستفاده قرار گیرد، گفت: یکی از وظایف شهرداری ها این است که در زمان انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، سبب تشویق مردم به مشارکت بالا شوند اما باید توجه داشت که امکانات شهرداری به صورت عادلانه در اختیار کاندیداها قرار گیرد زیرا شهرداری یک نهاد عمومی است و نمی توان اجازه داد که امکانات آن تنها در اختیار اشخاص یا احزاب خاص باشد.

فلک افلاکی ادامه داد: در انتخابات پیش رو که روز جمعه آینده برگزار خواهد شد تعدادی از پرسنل شهرداری اراک اعلام نامزدی کردند و همین امر ممکن است شایبه سو استفاده از امکانات شهرداری را ایجاد کند لذا از سرپرست محترم شهرداری تقاضا دارم نظارت لازم را در این باره به خرج دهد.

وی افزود: متاسفانه شاهد آن هستیم که برخی از کاندیداهای شورای شهر با دادن شعارها و وعده های نشدنی سعی در جلب نظر مردم دارند و در این راستا نیز از زیر سوال بردن اقدامات شاخص انجام شده طی سال های گذشته نیز دریغ نمی کنند. از همین رو تقاضا دارم شورای شهر و شهرداری اراک به صورت قاطعانه نسبت به این امر موضع بگیرند و برخورد لازم را داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *