حامد آجرلو رئیس کمیسیون اقتصادی،املاک،سرمایه گذاری و گردشگری شورا: ما در زمینه آبیاری معابر و درخواست اهالی رسول آباد وصالح آباد اقدامات لازم را انجام داده ایم

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ نشست صحن علنی و رسم شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور حامد آجرلو رئیس کمیسیون اقتصادی، املاک سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه اعضای شورا، علیرضا کریمی شهردار اراک و جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری اراک در روز دوشنبه مورخ ۳۱ تیرماه برگزار شد.
🔷️حامد آجرلو در خصوص درخواست اهالی رسول آباد در بحث آبیاری فضای سبز آن منطقه گفت: ما در زمینه آبیاری معابر و درخواست اهالی رسول آباد اقدامات لازم را انجام داده و در این خصوص در کمیسیون‌های تخصصی تاییدیه های لازم را دریافت و تمام تلاش خود را برای رضایت مردم انجام داده ایم.
🔹️وی اظهار داشت: معاونت خدمات شهری در خصوص آبیاری معابر صالح آباد ابراز همکاری نموده و پس از تاییدیه اعضای محترم شورای ششم این موضوع عملی خواهد شد و مقرر گردید که این امر با رای ابلاغی از سوی شورای شهر به شهرداری صورت پذیرد.
🔹️ایشان در ادامه به موضوع قدرالسهم شهرداری ها پرداخت و افزود: از سال ۹۶ به بعد موضوع قدرالسهم شهرداری مقداری بی برنامه و بدون تدبیر لازم بوده است و اطلاعات مورد نیاز ثبت و ضبط نگردیده است.
🔹️ما می خواهیم که در اداره املاک این طرح را یکپارچه نموده وتدابیر لازم را اتخاذ نماییم، از مسئولین مربوطه در شهرداری خواهان گزارش بوده که ما در کدامین مکان ها قدرالسهم داریم که ثبت سیستمی نگردیده است.
🔹️آجرلو در پایان گفت:
عدم یک پارچگی و هماهنگی میان دستگاه های شهرداری باعث شده که یک سری از املاکی که متعلق به شهرداری است تحت تصرف غیر قرار گرفته و حقوق مردم ضایع گردد و با اعمال برنامه ای منظم میتوانیم به حقوق قانونی خود دست یافته و از طریق این قدرالسهم ها بودجه بسیاری از پروژه های عمرانی را تامین نماییم.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *