داود قربانی رییس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی کلانشهر اراک در نشست با رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت:عمده ترین مشکل ما سوءاستفاده و رانت هایی است که مسئولین کشور ایجاد کرده بودند.

خلاصه خبر :

داود قربانی رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی کلان شهر اراک در نشست رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گفت:امام علی(ع)خطاب به مالک اشتر نخعی می گوید:((امور مدیران و مسئولان را بررسی کن و پس از احراز صلاحیت و شایستگی بر سرکار منصوب کن و نه از روی میل و سلیقه شخصی زیرا این کار انواع ظلم و ستم و خیانت را در پیش خواهد داشت.))
متاسفانه در زمانی که ما در شورا هستیم بعضا مسئولین حوزه مدیریت شهری بکار گرفته شده اند که علت این ظلم و خیانت را در حق مردم عینا مشاهده می کنیم.
داود قربانی عنوان کرد:من اعتقاد دارم که سگ گردانی و بدحجابی کوچک ترین مقوله بحث فرهنگی است،عمده ترین مشکل ما سوءاستفاده و رانت هایی است که مسئولین کشور ایجاد کرده بودند.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی کلان شهر اراک در پایان گفت:شورای فعلی اعتقاد راسخی به کار محله و مسجد محور دارد،در کمیسیون نظارت یک کارگروه با حضور نخبگان مربوطه شهر اراک تشکیل داده ایم که حتما یک کارشناس متخصص و با انگیزه از ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در این جلسات حضور داشته باشند.
@arakshora6
#نشست_هم_اندیشی
#گام_ششم
#شورای_اسلامی_ششم_شهر_اراک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *