داود قربانی نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت:شایسته است که جوانان برومند ماراهنمای نوجوانان نسل حاضر باشند و اجازه ندهیم که دشمن به نفع خودش از ما استفاده کند

خلاصه خبر :

‍ 🔷️نشست صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور داود قربانی نایب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه اعضای شورای اسلامی، مدیر اداره آموزش و پرورش مد‌ارس استثنایی استان مرکزی، علیرضا کریمی شهرداری اراک و جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری اراک و اصحاب رسانه در روز چهارشنبه ۶ مهرماه برگزار شد.
🔹️ داود قربانی در شروع سخنان خود ضمن خوشامد گویی به حضار و تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مملو از ناجوانمردی های بسیاری است که از طرف رژیم کودک کش اسرائیل و ارباب پوشالی آن آمریکای جنایتکار و دسیسه ها و خواب های خرگوشی از جانب غربی برای نظامی که می خواهد روی پای خود سرافرازانه بماند.
🔹️وی ادامه داد: کیست که فراموش کند کفتار کفتار هایی که در دنیا جار زدند جمهوری اسلامی ایران سالگرد چهلمین تشکیل خود را نخواهد دید اما آن شد که دیدیم و معلوم شد همواره پیروز است ولو با زحمت و کمی تکیه بر شجره طیبه صبوری،
ترورهای ناجوانمردانه بمب‌گذاری‌های حقیرانه، کار به جایی رسید که مسئله داران داخلی بر مسند تصمیم گیری هم جلوس کرد، اما باز هم این نظام الهی پا برجا ماند و این وعده الهی است؛ فلذا در این برهه حساس که خونخواهی سپهبد شهید سلیمانی در بالاترین جایگاه دنیا، یعنی سازمان ملل متحد از حنجره طلایی سید ابراهیم رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران فریاد زده می شود و اجانب آمریکایی در لاک خفگی فرو می روند و نمی‌دانند از این منجلاب چگونه عبور کنند.
🔹️قربانی اظهار نمود: امروزه که تمام تلاش بیگانگان محدود دروغ پراکنی و ساخت شایعه از نوع باورانه ی آن است تا نسل نوجوان و جوان ما را در بازی یکطرفه ای که سودش فقط و فقط در جیب کثیف خودش می رود وارد کنند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.
🔹️شایسته است که جوانان برومند ما راهنمای نوجوانان نسل حاضر باشند و اجازه ندهند و ندهیم که دشمن به نفع خودش از ما استفاده کند.
🔹️ایشان ابراز کرد: شورای اسلامی کلانشهر اراک ضمن محکوم کردن این حرکات بی نتیجه که غیر از رسوایی برای بدخواهان هیچ ندارد و ضمن تقدیر از مردم انقلابی که همواره پای این انقلاب تا تحویل بیرق خوش رنگ آن به حضرت صاحب زمان (عج) نشسته و خواهند نشست، از تمام صحنه گردانان اینگونه بچه بازی ها می خواهم تا با درس گرفتن از گذشته، خود را در باتلاق کثیف و عمیق خود فروختگان غربی غرق نکنند. بی شک دیری نخواهد پایید که جوانان و حتی نوجوانان ما پی به اهداف پوچ شما خواهند برد و حنای شما را بی رنگ خواهند دید.
🔹️ نایب رئیس شورای اسلامی در پایان گفت: از فرزندان، آینده سازان ایران اسلامی، جوانان عزیز عاجزانه درخواست می کنیم که حرمت خون مطهر بیش از ۲۰۰ هزار شهید این مرز و بوم را بیش از گذشته محفوظ بدارند، تا فردای قیامت پاسخی شایسته و بایسته در پیشگاه شهدا داشته باشیم.
ضمن تجدید بیعت دوباره با آرمان شهدا و مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز، اینگونه تحرکات مذبوهانه را محکوم می‌کنیم و برای سلامتی نسل پر شور و شعور ایران اسلامی از صمیم دل و جان دعا خواهیم نمود.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *