رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک:پرداخت یارانه ویژه سلامت به اراک، به عنوان کلونی سرطان کشور

خلاصه خبر :

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک:
🔷پرداخت یارانه ویژه سلامت به اراک، به عنوان کلونی سرطان کشور

🔹صدای معضل آلودگی هوای اراک تا اطراف شهر بیشتر بلند نمی شود/ رسانه ها به پژواک این صدا کمک کنند

🔹رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، گفت: مسئله پرداخت یارانه سلامت را فقط یک خانواده که بیمار سرطانی دارد متوجه می شود. باید یارانه سلامت داد که در بحث پیشگیری و درمان بیماران سرطانی ورود کنیم، باید به اراک به عنوان کلونی سرطان کشور یارانه ویژه داده شود.

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک، پیمان عین القضاتی در جلسه امروز شورای شهر پیرامون مازوت سوزی نیروگاه شازند با بیان اینکه صدای معضل آلودگی هوای اراک تا اطراف شهر اراک بیشتر بلند نمی شود و رسانه ها باید به پژواک این صدا کمک کنند و سمن ها نیز برای دریافت مجوز تجمع اقدام کنند و ما حتما هم کنار آنها خواهیم بود، افزود: سولفور موجود در گوگرد ناشی از مازوت سوزی در نیروگاه شازند بین ۲.۵ تا ۵ درصد است، در حالی که سولفور گوگردی که در اختیار کشتیرانی قرار می گیرد ۰.۸ درصد است چراکه استانداردهای بین المللی اجازه مصرف سوخت غیراستاندارد را نمی دهند، اما به راحتی این سوخت غیراستاندارد در نیروگاه استفاده می شود.

🔹وی با تاکید براینکه حق آلایندگی باید عادلانه در کشور توزیع شود، گفت: هیچ راه حل منطقی و قانونی جز تعطیلی نیروگاه وجود ندارد.

🔹عین القضاتی با اشاره به مسئله پرداخت یارانه سلامت، افزود: این مسئله را فقط یک خانواده که بیمار سرطانی دارد متوجه می شود. باید یارانه سلامت داد که در بحث پیشگیری و درمان بیماران سرطانی ورود کنیم، باید به اراک به عنوان کلونی سرطانی کشور یارانه ویژه داده شود.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
#شورای_ششم
#گزارش_به_مردم
#همدلی_اولین_گام_پیشرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *