رییس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک:سازمان محیط زیست، یا اراک را کلانشهر نمی داند و یا از مازوت سوزی خبر ندارد

خلاصه خبر :

رییس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک:
🔷سازمان محیط زیست، یا اراک را کلانشهر نمی داند و یا از مازوت سوزی خبر ندارد

🔹رییس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک‌ گفت:سازمان محیط زیست، یا اراک را کلانشهر نمی داند و یا از مازوت سوزی خبر ندارد، امروز به جای گشتن به دنبال مقصر باید به دنبال مسبب بود.

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک، علی اصغر غفاری در جلسه امروز شورا با موضوع مازوت سوزی نیروگاه و تاثیر آن بر سلامت مردم اراک، بیان کرد: سازمان محیط زیست، یا اراک را کلانشهر نمی داند و یا از مازوت سوزی خبر ندارند. امروز به جای گشتن به دنبال مقصر باید به دنبال مسبب بود.

🔹وی گفت: ما صرفا با آلودگی هوا مواجه نیستیم، با آلودگی خاک و آب هم روبرو هستیم. آلودگی هوا با یک بارندگی وارد خاک و آب می شود و نباید از این مسئله غفلت کرد.

🔹محصولی نائب رئیس شورا نیز در این جلسه بیان کرد: بیشترین آمار ابتلا به سرطان را در اراک شاهد هستیم و علت آن نیز تا امروز مطرح نشده است، هرچندکه علت را می دانیم و دادستان به عنوان مدعی العموم باید خواست مردم و شورا را پیگیری کند.

🔹در ادامه حسن قربانی دیگر عضو شورای شهر اراک اظهار کرد: صحبت های ما در کشور شنیده نشده است و همواره مباحث از ساختار کارشناسی خارج شده و به سمت مباحث سیاسی سوق پیدا کرده است.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک

#شورای_ششم
#گزارش_به_مردم
#همدلی_اولین_گام_پیشرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *