سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت:بعد از گذشت ۳۰ سال در این دوره از مدیریت شهری پروانه پارک حیات وحش اراک صادر شد.

خلاصه خبر :

#شورای_ششم
#صحن_علنی
#گزارش_به_مردم

سخنگوی شورای شهراراک:

پروانه پارک حیات وحش اراک صادر شد

💠 سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت:بعد از گذشت ۳۰ سال در این دوره از مدیریت شهری پروانه پارک حیات وحش اراک صادر شد.

▪️به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از خبرگزاری ایمنا مرکزی، عباس خسروانی عصر دوشنبه، بیست‌و یکم خرداد ماه در صحن علنی شورای شهر اظهار کرد: پارک حیات وحش دارای پروانه بهره‌برداری شده و این مایه افتخار برای مدیریت شهری است، چرا که شاهد هستیم تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته مثمر ثمر واقع شده است.

▪️وی افزود: امروز پارک حیات وحش اراک به یکی از بهترین مراکز تفریحی تبدیل شده و بسیار زیبا است.

▪️سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: در پروژه میدان امام خمینی (ره) تمام مجموعه شهرداری شامل معاونت‌ها و سازمان‌های مربوطه در کنار هم برای خدمت‌رسانی به همشهریان فعالیت داشتند که جای تقدیر دارد.

▪️خسروانی افزود: همچنین در کنار مجموعه شهرداری، از سازمان‌هایی که همکاری داشتند مانند شرکت توزیع برق، قدردانی‌می‌کنیم که در راستای پیشبرد پروژه‌های شهری همکاری داشته‌اند و امیدواریم سایر نهادها هم در این زمینه با مدیریت شهری همکاری لازم را داشته باشند.

▪️وی خاطرنشان کرد: لازم است مردم شریف کلان‌شهر اراک بدانند، حجم کاری که در متن این پروژه انجام شد کمتر از اقداماتی که در حاشیه این پروژه انجام شد، نبود و این نشان از اقداماتی است که در حاشیه این پروژه صورت گرفت، تقریباً می‌توان گفت برابر اجرای پروژه اقداماتی که در حاشیه این پروژه باید انجام می‌شد کار انجام شده است.

▪️سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک ادامه داد: پس از گذشت ۳۰ سال در این دوره از مدیریت شهری پروانه پارک حیات وحش اراک صادر شد و این مایه افتخار برای مدیریت شهری است که تلاش‌های شبانه‌روزی صورت ثمر داد و پارک حیات وحش دارای پروانه بهره‌یرداری شد.

▪️خسروانی اضافه کرد: در خصوص بحث تراشیدن کوه و ساخت مجتمع‌های مسکونی، شهروندان به طور مرتب به شورای شهر مراجعه می‌کنند، در حالی که در این مورد شورای شهر و شهرداری دخیل نیستند و لازم است ریاست شورا طی نامه‌ای از اداره ثبت اسناد و راه و شهرسازی پاسخ بخواهد تا به مردم گزارش دهند چرا این اتفاق در حال رخ دادن است.

▪️وی اظهار کرد: با توجه به اینکه ساختمان‌های مجاور به پارک بانوان مشرف است و این مهم از مطالبات شهروندان و بانوانی که در این پارک حضور پیدا می‌کنند، این درخواست را از شهرداری داریم که موضوع را بررسی کارشناسی کنند و در صورت نیاز دیوارها را مجدد ارتفاع دهیم و این اقدام عملیاتی شود تا دغدغه خانواده‌های مؤمنین پاسخ داده شود.

▪️سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک افزود: در موضوع اجرای پروژه فیبر نوری هم از شهرداری درخواست می‌کنیم، نظارت جدی بر عملیات کندمان داشته باشد.

▪️خسروانی ادامه داد: در برخی موارد مشاهده شده است، کندمان‌های غیر کارشناسی و خارج از قرارداد و ضعف در پر کردن و ترمیم موجب نارضایتی شهروندان شده و برخی از ساکنین به شورا مراجعه کرده و اعلام نارضایتی نسبت به این موضوع داشته‌اند.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

▪️اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک 
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *