سید رضا قریشی در نشست صحن علنی روز دوشنبه پس از تجلیل از مقام شهیدان رجایی و باهنر به موضوع ممیزی پرداخت و در این خصوص اظهار داشت: ممیزی موضوع بسیار حساس و ومهم، و انتخاب پیمانکار مهمتر از اصل موضوع است، حتما قبل از اقدام و سپردن کار به پیمانکار می بایست یک ارزیابی از عملکردپیمانکار درپروژ های ممیزی که داشتند انجام شود.

خلاصه خبر :

‍ 🔷️نشست صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور سید رضا قریشی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک به همراه اعضا شورا اسلامی، علیرضا کریمی شهردار اراک، جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری و اصحاب رسانه در روز دوشنبه ۷ شهریور ماه برگزار شد.
🔹️سید رضا قریشی پس از تجلیل از مقام شهیدان رجایی و باهنر به موضوع ممیزی پرداخت و در این خصوص اظهار داشت: ممیزی موضوع بسیار حساس و ومهم، و انتخاب پیمانکار مهمتر از اصل موضوع است، حتما قبل از اقدام و سپردن کار به پیمانکار می بایست یک ارزیابی از عملکردپیمانکار درپروژ های ممیزی که داشتند انجام شود.
🔹️ وی ادامه داد: نباید به دلیل مباحث مالی بعضی از پروژه های ویژه را مورد آسیب قرار دهیم، پیمانکاری را مد نظر داشته باشید که واجد شرایط باشد و هم اهلیت داشته و هم اینکه تجربه کار را داشته باشد. شهرداری اراک در گذشته در بحث ممیزی تجربه بدی داشته وهزینه هایی بدون نتیجه متحمل شد.

🔹️ ایشان در ادامه به بحث ناوگان حمل و نقل شهری و جایگاه سوخت اتوبوسرانی پرداخت و اذعان داشت: در خصوص اتوبوسرانی می بایست یک جدول زمان بندی داشته باشیم، فرصت تامهر اندک است، شرایط، شرایط مطلوبی نیست و همه اعضای شورا ششم و شهرداری به این موضوع واقف هستند که جایگاه سوخت در محل اتوبوسرانی بایستی احیا شود، با بهره برداری از اتوبوس های جدید و اتوبوس هایی که قرار بر تامین است، این جایگاه پاسخگوی این تعداد اتوبوس نمی باشد و با توجه به شرایط کنونی با مشکل مواجه خواهیم شد.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *