شهردار اراک خبر داد: تجهیز کامل سه مرکز محلی عرضه میوه و تره بار شهر اراک/در مرحله انتخاب بهره بردار هستیم

خلاصه خبر :

‍ #گزارش_به_مردم
#همدلی_اولین_گام_پیشرفت

شهردار اراک خبر داد:
🔹تجهیز کامل سه مرکز محلی عرضه میوه و تره بار شهر اراک/در مرحله انتخاب بهره بردار هستیم

🔹شهردار اراک گفت:سه بازارچه محلی عرضه میوه و تره بار واقع در شهرک پردیس دو و خیابان جهانگیری و شیخ فضل الله نوری به صورت کامل تجهیز شده اند و در حال حاضر در مرحله انتخاب بهره بردار هستند.

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک، علیرضا محمودی با اعلام خبر فوق بیان داشت: سه بازارچه محلی عرضه میوه و تره بار واقع در شهرک پردیس دو و خیابان جهانگیری و شیخ فضل الله نوری، با خریداری ادوات مورد نیاز به صورت کامل تجهیز شده اند و در حال حاضر در مرحله انتخاب بهره بردار هستند.

🔹محمودی ادامه داد: در راستای انتخاب بهره بردار ویژه بازارچه ها، چندین جلسه با معاون عمرانی استاندار، فرماندار، اتحادیه تعاونی روستایی و بخش خصوصی برگزار شده تا در نهایت منجر به ظهور و بروز عرضه میوه با کیفیت و قیمت مناسب شود.

🔹شهردار اراک در خصوص اجرای پروژه پارک آبی در شهر اراک، اظهار داشت: برای اجرای طرح پارک آبی دو گزینه مد نظر قرار دارد که گزینه نخست در مجاورت دهکده مقاومت قرار دارد که در حال مذاکره با سرمایه گذار جهت ارائه طرح هستیم، گزینه دوم نیز زمین واقع در شهر صنعتی متعلق به شرکت آذرآب است که مدیریت شهری هر دو گزینه را مد نظر قرار دارد و در نهایت می‌تواند هر یک از آنها و یا هر دوی آنها را عملیاتی و اجرا کند.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *