صبح یکشنبه پانزدهم اسفندماه رییس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در مراسم روز درختکاری در دره گردشگری گردو حضور یافتند.

خلاصه خبر :

🔶صبح یکشنبه پانزدهم اسفندماه رییس و اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک در مراسم روز درختکاری در دره گردشگری گردو حضور یافتند.

 

🔸سید وحید میرنظامی رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک شعبانیه با اشاره به اینکه اسفند، ماه استقبال بهار، رویش و امید است گفت؛ رویکرد شورای ششم که بسیار به آن اشاره گردیده رویکرد فرهنگی و اجتماعی است که الحق و لانصاف تا بحال به خوبی به آن عمل شده و یکی از نشانه های آن بودجه تخصیص داده شده سال ۱۴۰۱ فضای سبز شهر اراک است.

 

🔸وی افزود؛ متوسط سرانه فضای سبز اراک از حد متوسط کشوری بالاتر می باشد که به ازای هر نفر بیست و شش متر مربع است، لکن به دلیل هوای آلوده اراک و‌ تبعات آن می طلبد که ریه های تنفسی شهر تقویت شود، همچنین به جهت توضیع نا عادلانه سرانه فضای سبز در محلات لاجرم ما باید این امر را در مناطقی چون دره گردو،کوی مستوفی، پارک شهید با هنر، پارک محله های موضوعی تقویت کنیم .

 

🔸میرنظامی خاطرنشان کرد؛ نگاه شورای اسلامی کلانشهر اراک، شهرداری و دیگر سازمانهای ذی ربط به سمت توجه ویژه به ایجاد فضای سبز سوق دارد و یکی از پایگاه های اصلی این مقوله دره گردشگری گردو می باشد که در سال ۱۴۰۰ تنها حدود یک میلیارد تومان بودجه به آن تخصیص داده شده بود، سال آتی رقم هفتاد میلیارد تومان بودجه برای مقدمات و بستر خواهد داشت.

 

🔸ایشان در انتهاء تصریح کرد؛ اگر موانع رفع شود و تثبیت مالکیت صورت بگیرد با جذب سرمایه گذار دره گردشگری گردو به فضل خدا احیاء خواهد شد.

 

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

💠 اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک

‏🌐 @arakshora6

‏🌐 www.Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *