عباس خسروانی سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر اراک: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام رویکرد شورای ششم اراک است

خلاصه خبر :

‍ 🔹️عباس خسروانی سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر اراک:

🔷️اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام رویکرد شورای ششم اراک است

🔹️رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و آماده‌سازی پروژه‌ها برای جذب سرمایه‌گذار از رویکردهای شورای ششم این شهر در تدوین بودجه ۱۴۰۲ بوده است.

🔹️عباس خسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مهمترین اولویت شورای ششم اراک اصلاح حساب‌ها و تلاش برای دریافت گزارش قابل قبول از حسابرسی شهرداری است که با انتخاب یک حسابرس توانمند و با همکاری‌هایی که در حال انجام است، امیدواریم پس از سال‌ها گزارش حسابرسی شهرداری قابل قبول شود.

🔹️وی افزود: اولویت بعدی ما تعریف پروژه‌های محرک توسعه در شهر است؛ با توجه به اینکه در سال جاری مازاد بودجه خواهیم داشت و این مبلغ به سال بعد منتقل می‌شود، تلاش می‌کنیم از این محل چند پروژه ارزشمند و مورد نیاز شهر که منجر به ایجاد ارزش افزوده برای شهر شود، تعریف کنیم.

🔹️رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اراک تاکید کرد: دره‌گردو از مهم‌ترین پروژه‌های محرک توسعه است و چنانچه با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تملکات زمین آن انجام شود، با جذب سرمایه‌گذار اتفاقات خوبی در این زمینه رقم خواهد خورد.

🔹️وی با بیان اینکه بودجه سال جاری با مبلغ ۳,۲۰۰ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده است، تصریح کرد: این بودجه با رویکرد شفافیت در هزینه‌ها، برنامه‌محوری، محله‌محوری، افزایش سرانه‌های فضای سبز و فرهنگی، ورزشی و تفریحی و همچنین حمل‌ونقل و ترافیک تدوین شده است.
خسروانی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و آماده‌سازی پروژه‌ها برای جذب سرمایه‌گذار از دیگر رویکردهای شورای ششم این شهر در تدوین بودجه سال‌جاری بوده است که در این راستا قصد داریم تقاطع‌های غیرهمسطح شهر را زودتر از زمان‌بندی به پایان برسانیم و پروژه‌های چندین ساله شهرداری را نیز از بلاتکلیفی خارج کنیم.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *