علی چگینی رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی کلانشهر اراک: برخی افراد برای رسیدن به اهداف و منافع خود  با بی حیایی اخلاق را باختند و از هر ترفندی کوتاهی نکردند لذا نباید اجازه داد  یک سری افراد منفعت طلب برای مدیریت شهر به ما هجمه بیاورند و ما را تسلیم خواسته خود کنند.

خلاصه خبر :

‍ ‍ 🔷️علی چگینی رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی کلانشهر اراک:
برخی افراد برای رسیدن به اهداف و منافع خود  با بی حیایی اخلاق را باختند و از هر ترفندی کوتاهی نکردند لذا نباید اجازه داد  یک سری افراد منفعت طلب برای مدیریت شهر به ما هجمه بیاورند و ما را تسلیم خواسته خود کنند.

🔹️علی چگینی در جلسه  صحن رسمی شورای شهر اراک با ابراز تاسف از وقایع اخیر ، بیان داشت: دکتر کریمی شهردار اراک  منتخب و معرفی شده توسط هیچ کدام از افراد مخالفین استیضاح نیست، و ایشان را احدی از موافقین استیضاح  را به این شورا   معرفی نمودند ولی هدف اصلی ایشان شهردار شدنشان نبوده و فقط برای پوشش گزینه اصلی دیگری بوده که این ترفند موثر واقع نشد  و سرانجام دکتر کریمی گزینه برتر بین ۴۳ نفر تشخیص داده و سکان شهرداری اراک را عهده دار شدند .

🔹️وی افزود: بنده درخواست سوال از شهردار را نموده و مشکلات ونواقصی در عملکرد را در شهرداری می دیدم که پس از طرح از پاسخ های ایشان قانع شده چرا که تعدادی از پاسخ ها نشان دهنده این بود که برخی از مشکلات مربوط به ادوار شهرداران قبلی بوده و شهرداری وارث آن بوده و ارتباطی با عملکرد این شهردار نداشته و  برخی امور دیگر قابل اصلاح در مدیریت بود.

🔹️چگینی تاکید کرد: در بررسی و پیشنهاد گزینه ها ما گزینه ای که حتی ذره ای بهتر و یا در حد شهردار فعلی باشد، در اختیار نداریم، اگر چنین گزینه ای وجود داشت برای وفاق شورا حتما برگه استیضاح را برای انتخاب فرد کارآمد تر امضا می کردم .
ولی ما در بین گزینه موجود به آن نرسیدیم.

🔹️وی با تاکید بر مهم بودن مسئولیت نمایندگی مردم در شورا و اینکه در این شرایط زمانی و حجم بالای اقدامات مورد نیاز در روزهای  پایانی سال  و امورات جاری پرسنل وکارکنان شهرداری که نمی توان در شهر را بلاتکلیف گذاشت، لذا تغیر سکان دار شهر به صلاح مردم نبوده .
🔹️ وی همچنین  گفت: در این دو سه هفته  تنش ها و هجمه های زیادی حتی از سوی حتی  برخی افراد بی نام نشان  وارد  که  با بی اخلاقی ها و  تهمت و افترا ناروا  همراه بوده.
🔹️برخی افراد برای رسیدن به اهداف و منافع خود با اخلاق را باختند و با تهمت و افترا  از هر طرفندی کوتاهی نکردند و  برخی افراد نیز حتی با خود تحقیری به دنبال تضعیف عملکرد مدیریت شهری بودند و با هدف  جو سازی برای تغیر شهردار بدونه تحلیل کارشناسی و ادله موجه و یا پیشنهاد سازنده ای  روبه رو بوده ایم لذا نباید اجازه داد با فشار ما را تسلیم خواسته خود کنند و باید با شجاعت در برابر زیاده خواهان مقاومت نماییم.
🔹️  برخی از اعضاء شورای شهر نباید خود را شورایی تر از دیگران بدانند ، انتظار  داریم با محبت،  وفاق و همدلی و رعایت انصاف در نقد بررسی مسائل و مشکلات داشته باشیم.
  وی در پایان از حمایتهای دلسوزانه ریاست واعضاء  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که با تمام وجود پشتیبان همه اعضای شورای اسلامی شهر بودند قدردانی نمودند.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *