عین القضاتی رئیس شورای اسلامی شهر اراک:شورا هیچ مخالفتی با پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک ندارد/ نمی خواهیم شاهد رشد یک باغ خلج دیگر در این منطقه از شهر باشیم

خلاصه خبر :

‍ ‍ 🔷️صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک به ریاست پیمان عین القضاتی و با حضور اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک و علیرضا کریمی شهردار اراک و جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری و اصحاب رسانه در روز دوشنبه مورخ ۳۱ مرداد ماه برگزار شد.

🔷️عین القضاتی رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
🔹️شورا هیچ مخالفتی با پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک ندارد/ نمی خواهیم شاهد رشد یک باغ خلج دیگر در این منطقه از شهر باشیم▫️

🔷️رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت:باید حقوق ساکنین منطقه پروژه ۸۱۰۰ واحدی از جمله سرانه ها، امکانات رفاهی و … رعایت شود، از طرفی حق ورود شهر از حریم به محدوده نیز باید لحاظ شود.

🔹️ پیمان عین القضاتی عصر روز ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ در صحن رسمی شورای شهر ضمن تبریک مناسبت های روز صنعت دفاعی، روز پزشک، هفته دولت و روز کارمند، در خصوص جمع بندی و ثبت اموال شهرداری اظهار کرد: برای اینکه شهرداری از املاک و قدر و سهم خود مطلع باشد، تاکید بر این بود که موارد پرونده به پرونده بررسی شوند که تا امروز انجام نشده است. مسلما در بازخوانی پرونده ها می توان ارقام هنگفتی از املاک شهرداری را زنده کرد.

🔹️وی تاکید کرد: بنا بر این است که از شهرداری و شورای شهر یک صدا خارج شود و به جهت تحقق وحدت نظر، بابت همه موضوعات گفت و گو می شود. مسلما پیش از برگزاری جلسات با مدیریت ارشد استان، قطعا در موضوعات مختلف از جمله پروژه ساخت مسکن ملی، اعضای شورا با تیم شهرداری مذاکره و تبادل نظر خواهند داشت.

🔹️ایشان گفت: در بحث مسکن ملی به دنبال خانه دار شدن شهروندان هستیم و شورا هیچ مخالفتی با این موضوع ندارد، اما مسئله این است که باید حقوق ساکنین منطقه پروژه ۸۱۰۰ واحدی از جمله سرانه ها، امکانات رفاهی و هم چنین حقوق سایر شهروندان اراکی نبز رعایت شود،ما نمی توانیم از عوارضی که از مردم سایر نقاط شهر اخذ می کنیم هزینه یک شهرک جدید کنیم این مقوله با نگاه عدالت شهری در تعارض است.
مسکن ملی باید برابر قانون حق ورود از حریم به محدوده شهری را لحاظ نماید. دقت ونظارت شورای شهر در پروژه ۸۱۰۰ به دلیل آنست که ما می خواهیم یک شهر جدید به اراک اضافه نماییم و نباید شاهد ایجاد یک منطقه کم برخوردار از امکانات وخدمات رفاهی گردشگری وتفریحی ومذهبی وآموزشی و درمانی و…. باشیم.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *