محمد عسگری خزانه دار و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری:امکانات ورزشی شهرداری متعلق به تمامی مردم و ورزشکاران این شهر است

خلاصه خبر :

‍ 🔷️ صحن علنی و رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک با حضور محمد عسگری خزانه دار و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به همراه اعضای شورا، علیرضا کریمی شهردار اراک و جمعی از مسئولین و معاونین شهرداری و اصحاب رسانه در روز دوشنبه مورخ ۳۱ مرداد ماه برگزار شد.
🔷️ امکانات ورزشی شهرداری متعلق به تمامی مردم و ورزشکاران این شهر است

🔹️ محمد عسگری خزانه دار شورای اسلامی کلانشهر اراک در عصر روز دوشنبه در صحن علنی شورا گفت: حدود ۵۳ تیم ورزشی در سطح شهر اراک مشغول به فعالیت است که ۳۷ مجموعه از آن را تیم فوتبال تشکیل داده است و بخش دیگر مربوط به ورزش بسکتبال، والیبال و بخش بسیار اندک هندبال می باشد.
🔹️محمد عسگری در ادامه افزود: در شهرداری قرار بود پس از شناسایی تیم های سطح شهر، از طریق سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک، مقداری بودجه به تیم های ورزشی اختصاص دهیم به عنوان مثال: سالیانه لباس های ورزشی مورد نیازشان را خریداری کنیم، شرایط مناسب برای ورزش همگانی ایجاد نماییم و ……..
ولی تصمیمی گرفته و عملی نشد.
🔹️وی گفت: اعضای شورای ششم حامی جوانان و ورزشکاران است و حمایت از تمامی ورزشکاران را در دستور کار خود قرار داده است زیرا این باشگاه ها خودکفا و خودگردان هستند و ارائه امور به دست خودشان می باشد همیشه انتظار کمک از شهرداری را داشته‌اند که متاسفانه این موضوع محقق نگردیده است.
🔹️عسگری اظهار داشت: امکانات ورزشی شهرداری متعلق به تمامی مردم و ورزشکاران این شهر است، ما از مسئولین شهرداری خواستار طرح جامع و عادلانه در خصوص ارائه خدمات ورزشی برای مردم شهر اراک و ورزشکاران این خطه بوده تا بتوانیم امکانات موجود در شهرداری را در اختیار مردم قرار دهیم.
🔹️رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری در پایان بیانات خود اذعان داشت: زمین هایی که در اختیار شهرداری است را میتوان با شرایط بهتری در اختیار جوانان و ورزشکاران شهرمان قرار داد تا در این زمینه نیز بتوانیم به نتیجه مطلوب رسیده و شاهد پیشرفت ورزش و جوانان این شهر باشیم.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔷️ اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *