نشست هم اندیشی رئیس شورا و رئیس کمیسیون فنی،عمران،ترافیک و شهرسازی شورا با علی عسگری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و معاونین این سازمان

خلاصه خبر :

‍ 🔶نشست سید وحید میرنظامی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک و علی چگینی رئیس کمیسیون فنی، عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی کلانشهر اراک با علی عسگری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی و معاونین این سازمان، روز پنج شنبه ۳۰خرداد به منظور بررسی مشکلات احداث مسکن محرومان در اتاق ریاست شورای اسلامی کلانشهر اراک برگزار شد.

🔶میرنظامی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: توقع می رود در بهسازی و موارد عمرانی کوی کوثر و آماده‌سازی شبکه معابر و مراکز آموزشی و تفریحی اهتمام بیشتری داشته باشید به جهت اینکه خانواده‌های زیادی در این مجموعه سکنا گزیده و در آینده نزدیک اسکان بیشتری صورت می پذیرد
🔶میرنظامی در این نشست اظهار داشت: طبق قوانین مندرج به ازای هر ۲۰۰واحد یک مدرسه ملزم به ساخت، و متاسفانه در منطقه ی سنجان این مسئله مورد توجه قرار نگرفته است و سرانه ی لازم رعایت نشده است.
🔶میرنظامی در ادامه، خطاب به مسئولین بنیاد مسکن گفت: هدف صرفا توجه به ساخت مسکن نباشد، بلکه مسئولین این بنیاد می بایست برای حقوق آموزشی، تفریحی و حقوق اجتماعی و فرهنگی این مجموعه و خانواده های محترم این منطقه ، اهمیت ویژه ای قائل شوند.
🔶رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک اذعان داشت: مردم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی و شهرداری را از یکدیگر جدا نمی دانند و اگر نارضایتی در پروژه ای ایجاد شود این نارضایتی از چشم همه ی این دستگاه ها و متولیان دیده می شود.
پروژه ی کوی کوثر جانمایی مناسبی داشته است و شرایط آب و هوایی و توپوگرافی زمین برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده است و اگر ارائه خدمات به مردم و ساکنین با سرعت بیش تری صورت پذیرد، دیگر نارضایتی از بنیاد مسکن بوجود نخواهد آمد.
🔶سید وحید میرنظامی در پایان افزود: برای مشارکت بیش تر با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور خدمت رسانی بهتر به ساکنین کوی کوثر مقرر شده است که نشست های بیش تری برای بررسی تعهدات متقابل شهرداری و بنیاد مسکن در شورا و شهرداری برگزار شود.
کمیسیونی که فعالیت های عمرانی و شهرک سازی شهرداری را مورد بررسی قرار می دهد،کمیسیون فنی،عمران ،معماری و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک است که مسئله ی کوی کوثر باید در این کمیسیون حلاجی شود و مورد بررسی قرار بگیرد تا در صحن رسمی شورا بصورت کارشناسی شده مطرح گردد.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔶 اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *