پیشنهاد می کنم بودجه پروژه گردشگری دره گردو نیز با توجه به اهمیت ویژه آن افزایش یافته و افزایش بودجه این دو بخش از کاهش اعتبار احداث تقاطعهای غیرهمسطح تأمین شود. 

خلاصه خبر :

🔶علی اصغر غفاری دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک در سی و یکمین جلسه صحن علنی عصر دوشنبه نهم اسفند ماه سال جاری عید بزرگ مبعث را به تمام مسلمین جهان تبریک گفت و افزود؛ در مبحث تحقق معماری و شهرسازی ایرانی- اسلامی یکی از چالش های جدی بلند مرتبه سازی است که متأسفانه در طرح جامع جدید شهر اراک هم مشاور به این موضوع پرداخته و پهنه ها و محور های بلند مرتبه ای رو‌ مشخص کرده است که اینجانب در جلسه کمیته فنی کمیسیون ماده پنج به جد مخالفت کردم.

 

🔸ایشان بیان کرد؛ ما مسئله اِشرافیت، سایه اندازی، تونل باد و سد منظر و چشم انداز را داریم و این چالش هایی است که مقوله شهرسازی و معماری ایرانی- اسلامی با آن مواجه است.

 

🔸غفاری در ادامه به بحث تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس در بودجه آتی پرداخت و‌ گفت؛ با توجه به پیگیری اداره کل حفظ آثار جهت تأمین منابع ملی، پیشنهاد می کنم اعتبار این پروژه از یک میلیارد به چهار یا پنج میلیارد افزایش پیدا کند تا محوطه باغ موزه دفاع مقدس در سال آتی تکمیل شده و مورد استفاده همشهریان عزیز قرار گیرد.

 

🔸وی در انتها اذعان داشت؛ پیشنهاد می کنم بودجه پروژه گردشگری دره گردو نیز با توجه به اهمیت ویژه آن افزایش یافته و افزایش بودجه این دو بخش از کاهش اعتبار احداث تقاطعهای غیرهمسطح تأمین شود.

 

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

💠 اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک

‏🌐 @arakshora6

‏🌐 www.Shoraarak.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *