🔷نیروگاه و صنایع آلاینده اموال و جسم و روان مردم را به غارت برده اند

خلاصه خبر :

🔷نیروگاه و صنایع آلاینده اموال و جسم و روان مردم را به غارت برده اند

🔹به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک به نقل از خبرنگار فارس،رئیس شورای شهر اراک گفت: صنایع آلاینده اموال و روان و جسم مردم شهر را غارت می‌کنند.

🔹داود قربانی در کمیسیون مشترک خدمات شهری و نظارت، شورای شهر اظهار کرد: دو هفته قبل موضوع آلایندگی هوای اراک در جلسات شورا طرح شد و قبلا هم مکاتباتی با ریاست جمهوری در این زمینه شکل گرفته و اخیرا هم در مکاتبه‌ای با وزیر کشور مراتب اعتراض اعضای شورای شهر را به انجام رساندیم.

🔹رئیس شورای شهر اراک بیان کرد: پرواضح است که نیروگاه در آلایندگی شهر اراک مقصر صددردصدی است، آلایندگی برای دیروز و امروز نیست دستگاه‌های استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی چندین بار از این موضوع شکایت کرده‌اند؟

🔹وی افزود: با اینکه مردم از آلایندگی این صنایع آسیب می‌بینند اما نماینده این صنایع از استخدام جوانان اراک در این مجموعه‌ها ممانعت می‌کند

🔹قربانی با این سوال که آیا بر اساس تبصره ۱ ماده ۱۵ اخطار کتبی به این صنایع آلاینده داده شده یا نه اگر داده شده مماشات جایز نیست و دستور تعطیلی این صنایع از سمت دستگاه قصایی باید صادر شود، بیان کرد: با اینکه مردم از آلایندگی این صنایع آسیب می‌بینند اما نماینده این صنایع از استخدام جوانان اراک در این مجموعه‌ها ممانعت می‌کند.

🔹رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: دلخورم از طرح مساله یارانه سلامت چرا که پرداخت این یارانه وظیفه صنایع است و نباید با دیگر وظایفشان تهاتر شود.

🔹قربانی با اشاره به سخن امام علی(ع) در زمان صدارت خود که فرمود اگر اموال بیت المال را خلخال پای زنانتان کرده باشید من آن را به بیت المال پس می‌گردانم، افزود: نیروگاه و صنایع آلاینده اموال،جسم و روان مردم را به غارت برده‌اند و از دستگاه قضایی خواهش داریم در این زمینه پیگیری های لازم را داشته باشند.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

🔹اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
#شورای_ششم
#گزارش_به_مردم
#همدلی_اولین_گام_پیشرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *