داود قربانی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در دیدار با هیئت امناء مسجد امام حسین(کوی پردیس) به نقش و اهمیت مساجد اشاره کرد و گفت: اگر به دنبال نهادینه کردن اعتقادات ، ارزش ها ، باورهای دینی باشیم باید به مساجد اهمیت فراوانی بدهیم .

خلاصه خبر :

به گزارش اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک صبح امروز یازدهم آذر ماه داود قربانی رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در دیدار با هیئت امناء مسجد امام حسین(کوی پردیس) به نقش و اهمیت مساجد اشاره کرد و گفت: اگر به دنبال نهادینه کردن اعتقادات ، ارزش ها ، باورهای دینی باشیم باید به مساجد اهمیت فراوانی بدهیم .

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا مبانی اسلامی در باورهای مردم بیشتر از گذشته گنجانده شود و این امر می تواند از طریق مسجد شکل گیرد.

رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه بسیاری از حرکات اجتماعی از مساجد آغاز میشود، گفت : رشد و آگاهی‎‎های سیاسی در جامعه، مقابله با تهاجم فرهنگی، زنده نگه‎داشتن امر به معروف و نهی از منکر و … از مهمترین مسائل اجتماعی است که مساجد می توانند در آن نقش آفرینی کنند.

قربانی به وظایف مجموعه مدیریت شهری در رسیدگی به امور مساجد شهر اشاره کرد و افزود: از ابتدای دوره نگاه مجموعه مدیریت شهری در مسائل و مسئولیت های اجتماعی نگاهی مثبت بوده و تا حد توان در کنار مساجد خواهیم بود. وی گفت: مسائل و مشکلات مساجد را به صورت جد پیگیری و در صدد رفع مشکلات آنها خواهیم بود.

در ابتدای این دیدار تعدادی از اعضای هیئت امناء مسجد به بیان دیدگاهها و مشکلات موجود پرداختند.

┅═❁✥❁🇮🇷❁✥❁═┅

اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک  🌐 @arakshora6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *