رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک: هنر مدیریت شهری این گونه است که از ظرفیت های موجود با تقویت و تعامل بتوان بهره برداری بیشتری نمود

خلاصه خبر :

🔴 رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک:
هنر مدیریت شهری این گونه است که از ظرفیت های موجود با تقویت و تعامل بتوان بهره برداری بیشتری نمود
🟠 وی در نشست هم اندیشی میان جمعی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک باحجت الاسلام واحدی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: یکی از نهادهای موثر در ساختار شهری وقف می باشد.
🟠 پیمان عین القضاتی ادامه داد: ما نمی توانیم هیچ مدیریت شهری را در کشور اسلامی در نظر بگیریم که نسبت به نهاد وقت بی توجه باشد لذا وقف در کشور اسلامی همچون ایران، سنت حسنه و نیکویی بوده، هست و خواهد بود. 🔵 ایشان افزود: ما معتقد بر آن هستیم که می بایست در حوزه مدیریت شهری در جهت تقویت و تعامل بین مدیریت شهری و اوقاف بکوشیم لذا هنر مدیریت شهری بدین گونه است که از طریق ظرفیت های موجود با تقویت و تعامل بتوان بهره مندی بیشتری از آن برد و می بایست این رویکرد دوسویه باشد نه اینکه فقط اوقاف بتواند از شرایط موجود بهره مند شود بلکه مدیریت شهری نیز از ظرفیت موجود به حسب موارد بهره مند گردد.
🔴 ایشان اذعان داشت: وظیفه شورای شهر نیز بدین گونه است که شرایط را به شکلی فراهم سازد که شهردار بتواند از ظرفیت های موجود بهره برداری مناسب را داشته و از سرمایه وقف در ساختار کالبدی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی استفاده بهینه جهت توسعه شهری داشته باشد و همچنین در نگاه جدید در توسعه مراکز گردشگری و تفریحی نیز بتواند راه هموار و مناسبی را ترسیم کند.
🟠 وی در پایان سخنان خود ابراز داشت: امیدواریم در این جلسه بتوانیم در جهت توسعه و پیشرفت شهر اراک بخصوص در مسائل تفریحی، گردشگری و زیرساخت های کالبدی و عمرانی از شرایط مطلوبتری بهره مند شویم و نگرش مثبت همشهریان عزیزمان را نسبت به اوقاف همواره مثبت و ارزشمند داشته و مردم نیز به برکت سنت حسنه وقف در بتوانند از امکانات و شرایط مطلوب تری بهره مند گردند.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
🔶 اداره ارتباطات شورای اسلامی کلانشهر اراک
🌐 @arakshora6
🌐 Shoraarak.ir

اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *